Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ

Από εδώ το είχαν , από εκεί το είχαν στο ΠΑΣΟΚ , το έφτασαν εκεί ακριβώς που περίμενε κάθε υποψιασμένος (και ποιος δεν είναι άλλωστε σήμερα) πολίτης αυτής της ταλαίπωρης χώρας ! Άρχισε ανένδοτο ο κ. Παπανδρέου κατά της διαφθοράς . Γυρίστε όμως μερικά χρόνια πίσω και βάλτε στην θέση του τον κ. Καραμανλή . Ακριβώς το ίδιο δεν έκανε κι εκείνος ; Ανένδοτο κατά της διαφθοράς !!! Άντε πάλι τα ίδια Παντελάκη μου , τα ίδια Παντελή μου ! Τελικά μου φαίνεται πως αν αντιδράσει ο Ελληνικός λαός , για όλα αυτά που συμβαίνουν τόσο πρόστυχα στις πλάτες του , δεν θα πάει για τραγουδάκια και ηλιόσπορο στο Σύνταγμα διαμαρτυρόμενος για την ακρίβεια (μου αρέσει που πάνε και μέλη της κυβέρνησης!!!) αλλά πολλοί . . . έχοντες τα πόστα , θα μετανιώσουν την ώρα και την στιγμή που τον ανάγκασαν να αντιδράσει .

Δεν υπάρχουν σχόλια: