TECHNO LIFO
Οι αποικίες του Internet
Μετά την «έκρηξη» των social media (Facebook, MySpace κ.λπ.) και των blog, που εξαιτίας της εξιμπισιονιστικής τους φύσης έριξαν περισσότερο φως στα άλλοτε μισοσκότεινα δωμάτια των Ελλήνων surfers, μπορούμε πια να διακρίνουμε ξεκάθαρα τις φυλές του ίντερνετ.
Νοικοκυρές σε... δικτύωση
Με την επέκταση της χρήσης του διαδικτύου και στις μεγαλύτερες ηλικίες, ολοένα και συχνότερα βλέπουμε αυτό το συνονθύλευμα «φρέσκων» μέσων που είναι το ίντερνετ, τα blog, το Facebook, να μυρίζουν από μακριά Channel No 5 ή κολόνια «Μυρτώ». Ποίηση, Πάριος, Πατρόν.
Ψωμί, παιδεία, Wi-MAX!
Κλασικά πράγματα! Η σπουδαγμένη νιότη οδηγεί τις εξελίξεις. Άσχετα εάν το 95% ψάχνει να κατεβάσει μουσική, porno ή να χασομερήσει στο Facebook. Βέβαια, υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις φοιτητών που, ως ανήσυχα πνεύματα, προσπαθούν να χαρτογραφήσουν τις τάσεις και να εντοπίσουν τις δυναμικές.
Αλήτες, ρουφιάνοι, bloggers
Τα πράγματα έχουν αρχίσει να γίνονται νεφελώδη ως προς τα όρια μεταξύ των μέσων. Bloggers στα παραδοσιακά μέσα, δημοσιογράφοι στα νέα μέσα. Θαρρείς ότι υπάρχει μια σχέση μίσους και λατρείας που επεκτείνεται, με τους κλασικούς δημοσιογράφους να ιμπεριαλίζουν κατά τι περισσότερο προς το ίντερνετ, αναγνωρίζοντας ότι οι μέρες της χάρτινης ή εναέριας αφθονίας τους είναι μετρημένες.
Κοινωνικός e-πιστήμον@ς
Μπήκες σε μια σχολή το όνομα της οποίας περιείχε τη λέξη «κοινωνικός/-ή/-ό» στην αρχή ή στο τέλος. Πού να είχες φανταστεί τι θα σε περίμενε μετά το πτυχίο. Μη φοβάσαι. H επιστήμη σου προνόησε, προσεγγίζοντας οτιδήποτε web. Ορισμένες φορές πραγματικά νομίζω πως το ίντερνετ ανακαλύφθηκε για να αναλυθεί η κοινωνική σύστασή του!
Καλλιτέχνης θα πει...
Το πόσοι καταπιεσμένοι καλλιτέχνες βρήκαν στέγη στο ίντερνετ είναι ένα μυστήριο. Το πασιφανές είναι πως με τόση λογοτεχνία, φωτογραφία, ζωγραφική και λοιπές τέχνες που συναντά κανείς στα ελληνόφωνα blog μπορεί να πει κανείς πως οι Έλληνες χρήστες του ίντερνετ βρήκαν ένα πρόσφορο έδαφος να ξεθυμάνουν! Μια στο τόσο, βέβαια, ξεπηδά κι ένα θαυματάκι!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου