Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ BLOG . . . ΘΕΜΑ ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ

Η χαζομάρα πουλάει τόσο πολύ τελικά;; Ας μην απορώ, και εγώ έψαχνα να βρώ εικόνες του Ψωμιάδη Ζορρό σήμερα...

Είναι τόσο χαμηλό το επίπεδο μας πια που είμαστε ικανοί να ψηφίσουμε και την Μαρία την Άσχημη για νομάρχη, όπως λέει και ο Πεσλακ;;

Η αναγνωρισιμότητα και το καραγκιοζιλίκι σε πάνε μπροστά σε αυτό το κωλομέρος;;

Βγάζω τα μάτια μου κάθε βράδυ να διαβάσω σαν τον πισωγλέντη για να περάσω τις εξετάσεις της μαμημένης της Παθολογίας, για να εξασφαλίσω μισθό 950 ευρώ στα 34 μου, όταν το κάθε τσόλι και τσόκαρο σε αυτή τη χώρα βγάζει χυδαία λεφτά για την πλάκα του;;

Η Μαρία είναι από το Κιλκις

Η Μαρία θέλει να γίνει καρδιολόγος και είναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ γιατρός και άνθρωπος που έχω γνωρίσει, και αγαπάει την επιστήμη της

Την περιμένει μια μοίρα ίδιας μιζέριας με τη δικιά μου

Η συμμαθήτρια της όμως Φαιη - βγάζω τους βύζους μου φόρα παρτίδα - Σκορδά, είναι πρώτη μούρη σε μια χώρα που θεωρεί ότι οι νέοι επιστημόνες τζάμπα κρέας.....

Σε μια χώρα που πρέπει τα σκατά να φτάσουν στο επίπεδο της μύτης, όπως με το Σκοπιανό καλή ώρα, για να αντιδράσει κάποιος και να σηκωθούν από το σάπιο καναπέ τους...

Ασταδιάλα πια

Νούμερα....

μόνο για τέτοια ειστε..

Δεν υπάρχουν σχόλια: